Två dagars uppehåll!

ChaCha!

Jag behöve verkligen två dagars uppehåll,hoppades det var okej med er:) Idag blir en sen middag,för jag ska laga mat till la familia, för måste öva inför det praktiska provet jag har imorrn. Och sen måste jag även läsa lite till om Andra världskriget som jag ahr prov i imorrn.
 
Jag har även försökt planera helgen och såhär kommer det ungefär se ut:)

•Fredag blir det mys dag i stallet,ska rida min lilla älskling och Ischia,sen senare blir det väl att träffa ngn/några:)

•Lördag blir det stallet först,sen på kvällen förmodligen fest i stan:D

•Söndag blir det stallet,plugga och måla lite:)

Låter som en helt okej helg med andra ord. Men nu måste jag laga maten,kl är ju redan mkt och min mage låter.__.

Pusspåeeer ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0