Tisdag!

Blöö nu har bbe åkt till jönköping för att sen åka hem till sthlm,inte kul alls. I will miss her!
Igår va ju somsagt chilldag,drog ner till rottne centrum där dem visade massa skräckfilmer..Träffade iaf Anton,My,Pajje,Alex och sen Harris och Marko...Det va väl la skojjigt.Men sen åkte jag och Hedda raka vägen hem,och jag kände bara hur mna ögon inte orkade hålla sig uppe så jag somnade..Stackars Hedvig:/

Nu ska jag snart plugga(a sen (kanske) vidare till Molly och sen till la stallet och rida ut med Emma och Molly Polly:) Ska också säga att igår så hade jag sönder den mobil jag har nu,hällde cola på den Not good för det är lixom enda kameran jag har nu.Ska säga till mamma att jag måste ha en ny:O Annars har jag ju inget till bloggen.__.

Men nu måste jag skynda mig, ska fixa med mami ... Ha en bra dag folks ♥




Kommentarer
Postat av: hedda

i love you and i vill miss you too sweetheart.

2009-10-30 @ 23:34:43
URL: http://hte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0