Sry,I had a lot to do!

Cha cha alla!

Förlåt för igår att jag inte bloggade ngt,men det var för att jag var upptagen hela dagen.För åkte runt halv 9 till ullared,shopppade hela dagen,sen tillbaka hem för att sminka mig och sen dra till stan...Där mötte jag Delle och Diyar och vi drog på fest hos Ohlen..Det var kuliig;) Sen i rottne så mötte jag Molly och Mattias

Men idag så råkade jag sova alldeles för länge,mamma försökte väcka mig men jag hörde inget ;D Så nu skyndade jag mig att hjälpa henne bära ut grejer,sen blogga+äta..Och snart ska jag ringa Molly och Emma..För det är ju halloween så hade tänkt att rida in till rottne mohahahha..Men måste åka nu,,

Bilden är en gammal bild,för har bild brist pga min fucking kamera!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0