Princess sparkel is back

God morgon alla,sovit gott?
Jag har också det,förutom att det sista jag såg i mitt rum ovanför min säng var ejn stor äcklig spindel :( Hatar dem,så jag låg och drömde att en spindel skulle krypa in i mitt öra och äta upp mig inifrån.__. Aja nog om det..

Idag så är min mamma och min låtsaspappa på ikea och köper nya möbler till mig,jag ska visa er sen hur det blev:) Men en sak som är säker är den att jag kommer få ett Über mysigt rum. Jag ska snart göra mig iordning för ska till stallet och ta en mysig ritt ute med min Delta:) sen efter stallet så ska jag hem,fixa mitt rum och alla kartonger osv.( kommer bli mycket jobb) sen göra hårinpackning och hela rubbet,sen så tillbaka till stallet ta in hästarna och sen hemigen för att fixa mig tills kvällen.Det e ju pardey här i Rottne ikv;)




Ovan är en suddig pic från igår... Det var mörkt och jag suger på att fota ibland så döm mig inte

Men pusselipuss på er nu ♥





Kommentarer
Postat av: saranda

moahahahah,krypa in i ditt öra & äta upp dig in ifrån :)

2009-10-10 @ 15:44:11
URL: http://rockefelller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0