OMG besluts ångest till 100%

Har snackat me bby i telen tills det bröts,ska också prata me mamma och Peter IGEN..För jag vet inte om jag ska gå gymnasiet här eller i sthlm:/ Har sjukt svårt att välja,för känner att jag vill bo kvar här samtidigt som jag vill flytta tbx till sthlm igen.Har verkligen ingen aning vad jag ska göra..Men det som är skönt är iaf att jag kan bestämma själv vad jag vill göra..Men antar att svaret kommer komma fram,måste bara tänka igenom saken nogrannt. För allt är upp till mig nu.

Men jag har spelat fjortisdunk på högsta volym typ ända sen jag kom hem,men sen blev jag rastlös och började dansa framför spegeln,sen tröttnade jag och tog massa bilder..Hahha här får i ni några;)




Och ni ser hur mycket grejer jag har dragit ut;) Aja ska fortsätta snacka me pplz på msn nu,det e ju alltid kul.... ;)

Puss och kramis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0