Lördag är bara en gång i veckan!

Cha cha!

Jag har lixom varit för upptagen för att skriva,men så säger jag bara...Den riktiga anledingen var att jag hade fullt upp att leka.Var nämligen ute igår och fjantade mig... Ibland måste man ju få leka av sig;)  Sov iaf hos Molly och har nu varit i stallet hela dagen,och ridit för en tjej som heter Tove.Men när jag sen åkte hem så kände jag mig riktigt sjuk:( Och jag som hade massa planer för kvällen.Aja får se hur det blir av med det...Okejokej,nu låter jag riktig tråkig.Något ska jag göra iaf,det är ju trots allt bara lördag en gång i veckan;DMen ska tjäna lite pengar och spana in Paulina,dessies och alexandras blogg nu

XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0