Livet är en verklig gåta!

Cha cha<3

Måste bara säga att hela livet är en gåta,folk som vräker ur sig ord och sina kommentarer,till vilken nytta? Att såra? Livet i sig är ju tufft,och bara dem tuffaste klarar sig till toppen.Jag gråter ut det som behövs och går sedan vidare.Som jag sagt så många gånger förr. Men som kanske några vet så så funderade jag på att flytta tillbaka till sthlm,men det blir nog inte så nu.Men jag kommer verkligen inte vara kvar i Braås,totally not my kinds of pplz there.Menar dock inte alla,men det finns några!

Nu får ni tycka att jag är värsta geeken,men matte är kul.Jag har inte insett det förrens nu,men det är verkligen det.Så det blir någ samhällspogrammet med ekonomi för min del:) Har pratat me bby som har en brorsa som går det pogrammet och han säger att det är jätte bra.Men ska gå ner och mysa i mitt fina rum nu,och göra mig iordning gör min skönhets sömn.Men kan behöva sömn och kraft tills imorgon ändå....

Men sov gott alla läsare,och säger bara: Ta vara på dagen ni får ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0