Lilla lilla jag

Asso omg ere verkligen söndag idag!?:O Jag som var så glad för jag trodde de va lördag.. .__. men tydligen inte,så fel man kan ha
Idag har jag iaf vart me hedda,molly och Emma :) Vi sitter just nu hemma hos mig och kolla på "The mist" Men jag har inte sovit ordenligt på några dagar nu så jag tycker synd om dem som måste stå ut med en tjurig och trött Saga..Sry tjejer;) Så för att hålla mig pigg så tänkte jag blogga lite,det piggar ju alltid upp...

Tänkt att få sova i min egna stora säng just nu (jag hatar att dela säng med andra) och bara sova..Hur mysigt som helst ju,men den tanken kmr ju inte uppfyllas ikväll för jag såg nu att dem båda har somnat,så söta är dem..Men jag ska väcka dem nu,mohaha jag är elak;)

Så vi höres later pplz ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va het :P <3

2009-10-26 @ 00:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0