Fridaylicious och plåtning

Tja igen!

Dagen var rätt mys,knappt långra lektioner.Har hängt på pizzerian hela dagen typ haha;) fettat mig.Men det kan behövas ibland;) Här kommer bara några bilder,resten ville dem radera:( Hahha har varit på ganska flum humör (som vanligt!?) Nä men det är härligt att bara vara sig själv och skratta och vara glad till skillnad från andra tråkmånsar....








Vill också förmedla att jag bara älskar denna tjej, lixom Molly N' I foreva <3

Juste ikväll så drar mina föräldar ut på middag även hur mycket jag älskar dem så ere skönt att slippa dem ibland också.Men annars ikväll så blire plåtning till bloggen.Så det får ni inte missa. Men kan tyvär inte säga exakt när bilderna blir klara...Too bad!

Men ska gå nu,måste fixa och dona,men vi hörs ikväll sweeties ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0