A new fuckin day!

Cha cha snyggingar!

Bara jag som mår bra eller? :D Dagen i dag var jävligt bra som typ resten av mina dagar! Det är alltid härligt att vara med folk man mår bra med... Som många vet så är jag en rätt flummig tjej och det är alltid kul att ha folk att flumma med..


När jag kom hem så ser jag på min tomt, MIN toalett och på den står det Saga's toalett,jag sprang och tog ner den.Asso sjukt pinsamt.Men det var min låssas pappas humor;) Men jag skyndade att fixa mina grejer och skynda ut till stallet,jag var där fram till åtta. Sen när jag kom hem så bestämde jag mig förr att ha två kaniner,så jag har övertalat min mamma nu..

Här är även dagens outfit,och jag kan inte hjälpa att jag fotar suddigt:(




Ska fortsätta kolla på Svenska Hollywood Fruar :)

Pusspåer ♥




Kommentarer
Postat av: linnea!

OUFF ;D

2009-10-06 @ 18:38:32
URL: http://linneaegonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0