Guten tag(?)

Sötnosar! Jag är just nu i skolan och gör allt annat än det jag ska. Men lixom vi har franska halåå? Finns roligare saker att göra.Men har faktiskt bara två lektioner kvar så det är skönt:)
Håller också på att kolla upp olika företag som jag vill sälja annonser och reklamera för. Tror jag har hittat något.Men berätttar mer om det senare. Och jag har nu har ändrat min designe till något som är rätt så girly.Den är ful jag vet men ska köpa annan snart så inte klaga;)
Men tänkte släga in en bild på sveriges största bloggares som vi hatar men ändå inte kan sluta läsa deras bloggar;)
Men ska logga ut nu,det är dags för lunch ♥


 


Kommentarer
Postat av: En TREVLIG kompis!!!

Hej kära du!!

Enligt den nya EU-lagen så är det förbjudet att enligt paragraf 65987412365:9 att lääga upp en bild på en som har lagt upp en bild på en annan som senare har lagt upp en annan bild på mig!!! Hoppas att du mår kanon!!! Pusselipuss!!!

2009-11-29 @ 00:23:46
URL: http://mammaslillasötnos.sblogg.mes
Postat av: hallå

varför tog du bort min otroligt braiga kommentar, kära du?

2009-11-30 @ 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0