Skåne <3 Saga

Idag så drog jag till Helsingborg,förstå att jag blir kär i staden eller. Jag och Molly funderade på att flytta hit nästa sommar, man har ju fan närheten till allt både malmö,båstade,halmstad, danmark och torekov;)
Men vädret annars vad fantastikt. Vi åkte också över till Danmark och vi kom på att man kan köpa ut alkohol när man är 16 år och beställa alkohol på barer:D Ett stooort plus med att bo i skåne. Fast vi mötte en hel del fulla gubbar som jag glatt pratade med, men tyvärr så slutade en av gubbarnas liv påväg tillbaka till helsingborg. Och då kan man ju undra om det verkligen var värt att dricka sig så jävla full att man blev så borta som har var. Lixom vad var meningen, och hans resa tillsammans med sina kompisar slutade bara med att han dog.´Endast pga ALKOHOL.
Aja allas liv måste gå vidare även fast såna tragiska saker händer. Här kommer lite pics :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0