Money baby - oh yes

Har bestämt mig, nu jävlar ska jag känna pengar. Jag har redan fixat riktigt mycket pengar, men jag måste bara prisa reklamutdelar jobbet som jag har. Det är fan bra, ja okej kanske inte det roligaste men jag har gjort en lista iaf:

1. Det går fort

2. Man tjänar bra med pengar

3. Jobba endast med det på sommrarna

Så för er Rottnebor, om ni er en söt tjej cykla runt och slänga i reklam i eran brevlåda, ja då vet ni vem det är;)
Jag kan säga att i stockholm att jag alldrig kommit på ideen att dela ut reklam, fyfan för det. Tänk er själva att springa i alla trappor upp och ner. Nej usch!

Men ska sätta i hårinpackning i håret nu och måla naglarna. Sen måste jag planera min fredag och lördag nu, tänker fan inte sitta hemma. Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0