Nyår :)

På Nyår så åkte jag  Amanda,My och Eve på fest i Britttorp och där träffade vi änu fler folk, haha även om vi inte kände alla så vart det skit kul :D

Kvällens outfit :)


Sen tänkte jag sova där men jag åkte hem till Amanda på natten istället,sen så sov jag hos Molly dagen efter,vi var fan uppe till halv 5 på morgonen hehe :P  så jag var skit trött dagen efter men på kvällen så träffade jag Gabbe lite.Sen idag så var ja skit trött för väcktes sjukt tidigt.Men jag Molly och Nemo tog en lång promis och snackade lite :)

Så det var däför jag inte har bloggat nått :)  Men fler bilder från nyår finns på www.SagaRunbom.bilddagboken.se Och sen då 31 dec, haha fast det förstår ni nog (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0