Tisdag

Jisses jag har haft mycket att göra så därför har jag inte skrivit ett dugg :O ska bli ändring jag lovar,Och vill bara passa på att säga att jag fyllde år igår 15 :D så självklart så fick jag e moped bla :) Och ikväll så kommer jag slänga in massa olika bilder så boggen kommer bli betydligt roligare att läsa och följa. Men veckan i sig ser ut såhär:

Måndag:moped kurs

Tisdag:Plugga,plugga och plugga

Onsdag: So läxa

Torsdag: franska,spanska och musik

Fredag: Sv prov,eng och inlämning till slöjden och uppkörning av mopedpå morgonen

Ganska stressig och rätt mycket att göra på så kort tid, så det gäller att utnyttja tiden väl och jag som hade tänkt åka till stan i imorgon med Fille,Danne och My.. men nu är jag tråkig och säger att skolan måste gå före det roliga ibland :/  Men jag ska planera min tid bättre från och med nu så jag hinner skriva regelbundet och så ni har roliga saker att läsa om i min blogg och massa bilder :D

Och btw ett paket kom till mig idag med massa gulliga toppar, kan nog fota dem sen och lägga ut,och nu ska jag städa eftersom man bor i hus nu så blir det fler rum att städa ;( men sen så slipper att plugga svenska,so och räkna matte ... javisst jag ska fixa proven galant, måste ju ha bra inställning :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0