Lördag

Förlåt för att jag inte skrivit nått men det har vart så sjukt stressigt på senaste tiden med allt så drf har jag inte prioriterat bloggen förts.Just nu som e pågång i mitt liv är att hitta prao + sommarjobb och bara det är svårt..sen har vi skolan och där är det prov och uppsatser som ska göras och sen är det mitt moppe prov som ska göras också, sen har jag djur och saker hemma som måste göras.Och tiden räcker inte till eftersom jag går i skolan hela dagarna .__.  så nu vill jag verkligen bara ha sommar och bara var LEDIG..
Igår va jag hos My och det var riktigt kul, jag, My,Linn,Noa och Tea var hemma hos Peter och spelade giutar hero (staning?) och sjöng sing star sen va vi hemma hos Myppe ... men idag va både jag och My så jävla trötta blev en sen natt igår så det blir väll att tare lugnt bara, Gabbe kanske kommer förbi en sväng sen <3
Men nu ska jag göra en kopp te och antingen fortsätta data nörda elr ta och sjunga på nedervånigen :)


Kommentarer
Postat av: heddisen

älskling du kan inte fatta hur mycket jag saknar dig. Jag är jätte sjuk och kan knappt prata men jag kan väl ringa sen iaf? sjukt fin bild på dig, har aldrig sett den, :o hur kommer det sig? hihi ville bara säga att jag saknar dig och att vi måste planera sportlovet snart!

jag älskar dig.

2009-02-08 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0