Stress

Idag vaknade jag rätt tidigt så jag började göra mig irodning för att åka in till stan, jag har varit hela dagen i stan fram till affärerna stängde.Jag har letat julklappar dagen före sjävla dagen.. not good.Men jag har hittat saker även om jag drabbades av panik och blev super stressad så ordnade sig allt till slut. Just nu känner jag att jag börjar bli mer och mer sjuk ..hmm inte lika kul inte. Nu ska jag spendera resten av kvällen att pynta granar,pynta och slå in paketer och dricka glögg och lyssna på julmusik så klart.Sen så kanske jag träffar nån , får se hur jag känner mig



Men ska ta och byta om till mjukiskläder och börja fixa här hemma nu , höjpunkten med julen är när man fixar iordning och pyntar med härlig belysning och sjunger med jul sånger...

Ha en bra kväll allesammans  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0