Stockholm

Fan va härligt att komma till stockholm, även om det vart stressigt för att ja ka hinna med att träffa alla så har det ändå varit super mysigt...och jag hann ändå inte träffa alla :( Men jag kommer ju snart tillbaka :) Men jag orkar inte skriva precis om varenda dag så jag slänger bara upp lite bilder.Jag hann med och shoppa en hel del också :P




 haha tunnelbana ;)






Från fiket nere vid stureplan, mysiiigt :)


 sis <3





Men kan inte lägga in fler bilder nu, jag gör det imorrn..Nu ska jag fixa lite för imorrn kväll så drar jag på nyårs fest ...

BTW min papegoja har kommit och sitter på min axeln nu,, söötis :) <3

Kommentarer
Postat av: heddisen

i love u, sistah

2009-01-18 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0