Söndag

 Fredag: Gud så mys med lov, ÄNTLIGEN.I fredags efter skolan åkte jag och My till stan, vi skulle köpa hårfärg och hårfölägning till My.Sen så firade vi på macdonalds med att My inte längre var vegetarian, och då såg vi Julia och Emilie så My sprang ut och hämta in dem.Vi var med dem ett litet tag sen efter.Men sedan så ville jag och My åka hem, men då hade vi missat bussen, så vi bestämde oss för att gå till Mys farfar som bor på norr, men han kund einte skjutsa och ingen annan heller,så vi vandrade ner mot stan igen.Sen en stund senare så hämtade min mamma oss.Och hon hade vart och fixat gitarren så nu jävlar ska jag lära mig spela gitarr.Sen gick jag hem till mig och My till sig.

Jag åt tacos och fixade mig,sen gick jag hem till My,vi skulle färga hennes hår, hon hade redan blekt håret som typ blev oranget/lila/svart typ ? ah men sen skulle vi färga det brunt och då såg vi att det var svart, rätt synd eftersom My hade redan svart hår och vi hade ju köpt brun hårfölägning och allt, aja :/

Sen kollade vi på Polar Expressen och tjockade oss med godig och julmust,men sen mot slutet av filmen så låg vi och halvsov, sjuk trött :P



Har ingen bild på lilla My , so its only going to be photos at me (a)

Lördag: Jag var i stan och jullhandlade, sen när jag kom hem vart klockan rätt sent, men då satt jag och spelade gitarr och sen så åt jag en redigt mysig middag med la familla , sen kl 19:00 så var det dags för Harry Potter , hela familjen satt och kollade på Harry Potter och fången från Azkaban och åt godis och drack läsk..Sen gick jag och la mig efter det, var riktigt trött

Söndag: Idag så har jag julstädat,och imorgon kommer min gudmor hit och ska fira jul med oss. Är hemma själv nu ett tag för dem andra är och hugger en av Mickes granar , sen kanske jag ska träffa Gabbe en stund , sen blire att dra till Mollsan ikväll :)


pussäääär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0