Söndaaaaaag

Det var rätt kul på julmarknaden.Jag var med Mickis och Carro , vi åt gratis fika och satt på en buss och fikade också.Sen gick vi fram och tillbaka och kollade runt.Jag ville jätte gärna åka häst och vagn, med carro och mickis var inte lika sugna på det som jag.Men sen så skulle carro äta middag så vi gick hem till henne, sen  bestämde vi oss för att stanna där.


Vi satt också och spelade playstation, fan det var ett tag sen..Haha men shit man blir ju som beroende av det, haha lite kul hur vi satt ock skrek så carros brorsa undra va vi höll på med :P

Nu har jag pratat i telefon med Hedvig sötnos, fan sakanr henne så mycket. Men jag återkommer imrogon, meed nya inlägg och fler bilder


     Sov så gott   , pussis och kramiis :)

Kommentarer
Postat av: heddis

Aw, jag saknar dig också, jätte mycket!

2008-12-08 @ 17:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0