Onsdag :)

Nu har jag inte bloggat för att igår så var datan i Karlshamn och den kom hem sent igår kväll :P
Men annars guuud vad skönt, sista veckan innan jullovet inga prov eller läxor. Jag har bara legat i min stora mysiga säng och druckit the och läst en bok som jag läste ut idag, den var verkligen kanon bra. Inte direkt för att jag brukar läsa men jag borde göra det oftare :) På jullovet blire att åka till stockholm, fan va skönt lägntar som fan :D

Men nu ska jag ringa hedvig älskling, telefonen råkade laddas ur när mamma pratade med henne :) sen ska jag sova, jag är otroligt trött fast innan måste jag skriva av pappret jag fick låna av Saranda




Ah juste jag kanske inte har nämnt att jag fick mvg i so. ? haha jag är värsta pluggisen, inte direkt för att de e nått dåligt :)

Puss och kramis allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0