Måndag :)

I söndags blev det inge Gabbe och inge Molly, jag var med Carro hemma hos amanda ist, vi kollade på film.. sen efter så gick jag hem och drack mumsigt te och sen smög det i några godisbitar...inte i teet alltså.
Idag har jag iallafall tagit en redigt lång promenad med hunden, sen har jag resten av dagen barnpassat min lille bror och tre andra barn. för att mina föräldrar var och "hjälpte tomten" inne i stan med lite saker.Men sen har jag småstädat för ikväll så kommer min gudmor hit.När mina föräldrar kom hem så åt vi som vanligt god middag och åt efterrätt efter. Btw jag har börjat dricka kaffe lite smått sådär :P

Jag har nyss vart ute en promenad med Sebbe och sitter här vi datan nu.. usch och fy jag börjar bli förkyld :( Imorgon blir det att gå upp tidigt och ut med hunden..sen åker vi och fixar det sista unför jul afton´, sånt är kul tycker jag :D julen tycker jag man ska fira med sina nära och kära ... och sen att titta på Kalle Anka kl 3 ;)

Men nu ska jag söka runt på internet snabbt om olika jobb.. för jag har jau sagt att jag vill tjäna egna pengar inte att mina föräldrar ska betala ( fast det gör dem ändå) men jag vill känna mig lite stor också :) men det är inte så lätt när man är 14 år fast snart fyller jag 15 nämligen 11 JANUARI så då kanske det öppnas fler dörrar för mig och fler möjligheter.. aja
just to keep going.































                                        


                                                                              En puss till er alla

Kommentarer
Postat av: alva den store

redigt? haha saga! du har ju fan blivit smålänning ;D

2008-12-24 @ 13:43:00
URL: http://asbrablogg.devote.se
Postat av: Caroline

Cool förstabild ;)

2009-05-02 @ 17:21:50
URL: http://fjollbollelit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0