Måndag

Ja ja ja vi slipper svenska provet :D fan va skönt, bara att ta det lugnt denna vecka :)

Sen fick jag reda på att jag fick MVG på so provet, är jag duktigt eller vad ;) Men sen var det lite tjabb idag me den jävla städaren på skolan, sen fick jag skuld för allt, herregud det va hon som stog och puttade på mig. Aja ska prata med Thomas imorgon om detta. Annars idag när jag kom hem så bakade jag, mamma och mina syskon för fullt, mys mys mys :D  Men ska ta och läsa en bok, kanske dricka lite varmt mjölk med honung och bara krypa ner i sängen till jag blir trött.... så everyone dream sweet dreams


         XoXo   

                       Saga <3




Dagens outfit , haha jag råkade göra någon konstig min med läpparna, men så kan det gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0