Julen afton

Först julen i småland blev riktigt bra och super mysig.När jag vakande så fann jag en jlstrumpa bredin säng och i den låg ett paket.Tomten kom även detta år ;)  Vi åt en stor julig frukost,öppnade lite paket och sen bröjade vi göra oss irodning för att vi hade blivit bortbjudna på julmiddag i växjö. Jag fotade inte så mycket jag kan säga att jag la ner mycket tid på att fixa mig och det blev ett riktigt lyckat resultat (a)
Vi kollade på Kalle Anka (såklart) men dt ä lite lång tråkigt nu eftersom jag har kollat på den varje jul i 14 år :P

Och sen fick min lilla Melvin träffa tomten också, man såg verkligen hur hans ögon sken upp dettta var verkligen höjpunkten på dagen för han :) sött.


Lite suddig bild på Rebecka, min lillasyster tog min kamera och sprang runt och fotade :P

Sen så åkte vi hem jag, mamma och Kicki gick på en promenad med hunden, sen så samlades vi i vardagsrummet, och tomten kom en en gång på besök, vi öppnade klappar,drack glögg och åt kakor och bullar. Sen runt kl halv 11 så hade mina syskon gått och lagt sig och jag och dem vuxna åt lite julat och kollade på en film.Så det blev rätt sent den kvällen också. Men jag hoppas att resten av sveriges befolkning och alla andra som firar jul hade en trevlig dag :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0