Äntligen fredag!

Jag känner mig lite ledsen över att My , Amanda och Carro är i göteborg UTAN mig,och att jag inte kommer  få se dem på nästan hela denna helg.My , Amanda och Matilda ska å konster Bullet For My Valentine.Men vi måste åka dit tillsammans nån helg :D
Nu har jag hjälpt mamma att julpynta,pluggat kemi och nu är det dags för lite fredags mys. Ska titta lite i skaferitet vad vi har .. måste säga att mitt rum är så jevla mysigt nu med julbelysningar.

Sen kom jag på en annan grej , jag måste börja TRÄNA, herregud jag tränade ju boxning förut för djurgården, antingen fortsätter jag med boxning i växjö , innebandy fast helst av allt vill jag börja dansa.Jag vill dansa reagge,street och hip pop .. lite små coolt sådär :P

      



               XoXo  // Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0