Andra advent

Igår kväll vart rätt mysigt, jag åt jullmiddag och tittade på filmem Mama Mia.Senare på kvällen så gick jag och Caroline en lång promenad, hon hade nästan precis kommit hem från Göteborg. Det är redigt mysigt att gå på kvällen. Jag köpte lite grejer i stan och jag höll verkligen i pengarna för att dem inte skulle handlas upp.Och det var verkligen otroligt härligt och en sån julstämning igår, det var julmusik,tomtenissar,kakor och kaffe.

Dagens outfit :)



Bror min fick vara med på ¨några bilder också. Han är 12 år och ändå så är han längre än mig, tragiskt ;)

Men idag så ska jag plugga till fysik provet,tills imorgon,skriva klart inlämnings uppgiften till biologin och läsa på lite kemi.Sen ska jag på julmarknad med familjen, carro och kanske my och amanda det beror pånär dem kommer hem.
Ha en bra dag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0